börja jobba igen?

sitter just nu ute i solen och försöker få in så mycket D-vitamin som möjligt innan det är dags att gå in igen. matkoma har jag också... ska jag fortsätta få såhär mycket mat (och även äta upp det) till lunch varje gång så kommer jag verkligen inte ha det lättare att tappa dessa kilon jag fick på resan. jisses! för er som inte så har jag spenderat Tordagen och nu fredagen uppe på terminal 5 och provjobbat på O'learys. däremot skulle jag kanske inte riktigt kalla det "provjobb" 11-timmarspass båda dagarna och in i det direkt. men det är faktiskt kul. som sagt, liiite långa dagar. men jag är glad för allt jag får just nu. Man kan ju alltid hoppas att dom vill ha kvar mig här!

annars är det ju faktiskt fredag. veckans bästa dag, trots att jag nuförtiden inte känner av det på samma sätt. i helgen ska jag tydligen spela brännboll (jisses, jag som hatar det...) och sen är det förhoppningsvis fest på kvällen! har dock inte bestämt mig vart jag ska vara ännu... jobbigt. på söndag får man ju uppmärksamma mor lite extra. Har faktiskt köpt en grej till henne på Bali... kan visa sen. PUSS

nu: back to work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0