mys

planen idag har verkligen gått i stöpet. (ja brallan, det betyder att det INTE gått som planerat) men inte klagar jag för det. jag skulle egentligen börjat med en jobbintervju på morgonen, men det blev inställt pga av att sonen hans hade blivit magsjuk. istället ringde min gamla chef och undrade om jag kunde jobba några timmar. jisses, iväg till väsby ba! där träffade man gamla jobbarkompisar och mysiga barn. det var himla kul måste jag säga. och kul var det också att många barn kände igen mig och ville leka med mig.
efter jobbet åkte jag och träffade en efterlängtad tjej. ramona och jag skulle ta en sväng till stan, men det blidde bara väsby med tanke på att tja... planen gick inte som planerat helt enkelt. men det var mysigt ändå, spelar ju inte direkt någon roll vart man är egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0