nu är det vardag

först och främst: vilken underbar kommentar jag fick på förra inlägget. "äntligen är du tillbaka min glädjespridare!!" hur glad blir man inte?! MEN du som skrivit detta får jättegärna visa vem du är, så jag får krama och pussa på dig lite extra hihi.
idag är det måndag. en solig sådan. jisses vad jag njuter... och klagar om vart annat. men svenska sommaren, tack för att du är påväg! nackdelen med alla dessa länder och platser vi varit på i två månader är att klockan 6 gick solen ner, och efter det var det kolfuckingsvart. på det sättet är Sverige helt klart i topp! ljusa kvällar, jag älskar det.
jag berättade ju att jag hade fått inspiration på att förändra bloggen litegrann. ja, headern ska definitivt förändras. den har jag haft sen jag och Madds var i Frankrike. Men har inte haft fina bilder, vilket jag förhoppningsvis har en del av nu. Men sen vill jag också skriva om andra saker. Jag vill börja skriva mer om bakning och matlagning - vilket har blivit något jag älskar. jag har fått fina böcker i födelsedagspresent och även gulliga cupcake-redskap, så här ska det börja bakas. jag vill börja skriva mer om det, lägga in fina bilder och skriva roliga recept och så vidare. har ju flera "bak-bloggar" som jag kollar in, som jag har lite som inspiration. utöver det vill jag ha som typ oika kategorier. skriva om det jag älskar och om sånt som är viktigt. hur jag ska ta mig tid till allt detta får vi se, och jag kan verkligen INGENTING om design och grejer. vilket gör allt liiiiite knepigare. kan visa lite bilder på bloggar jag fått inspiration från i ett annat inlägg.

Kommentarer
Postat av: Miranda

hihi oj glömde skirva namnet. puss på dig

2012-05-23 @ 21:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0